Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdílnost přístupu k výuce cestovního ruchu na VŠE a na MCI
Šetková, Eva ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat efektivnost a praktičnost výuky cestovního ruchu na Vysoké škole ekonomické v Praze a na Management Center Innsbruck. Teoretická část práce vymezuje metody vysokoškolské výuky, řeší problematiku sjednocování vysokoškolských programů v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání a také popisuje historii výuky cestovního ruchu na daných vzdělávacích institucích. Na toto téma navazuje praktická část práce. Ta se již zaměřuje na analýzu přijímacího řízení a nabídku předmětů na VŠE a MCI na oboru cestovního ruchu v bakalářském programu. Následně pomocí kvalitativního dotazníku mezi studenty a učiteli je v práci hodnocena celková spokojenost s oborem na daných institucích. Přínosem práce je jak srovnání výuky cestovního ruchu, tak přenesení efektivních prvků do výuky a případný motiv k vylepšení přístupu k výuce cestovního ruchu.
Zaměstnanost absolventů vysokých škol
Fodorová, Veronika ; Langhamrová, Jitka (vedoucí práce) ; Miskolczi, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zaměstnaností absolventů vysokých škol. Práce poskytuje celistvý pohled na vysokoškolské absolventy i v porovnání s celou populací a populaci vysokoškolsky vzdělaných. Čerpat z ní mohou především zájemci o studium na vysoké škole a studenti na vysoké škole, ale i (potenciální) zřizovatelé vysokých škol. V práci jsou uvedeny míry nezaměstnanosti podle dosaženého vzdělání a dále míry nezaměstnanosti absolventů podle doby od absolvování, kraje vysoké školy, zřizovatele vysoké školy a typu vysoké školy. Důležitou součástí jsou standardizované míry nezaměstnanosti jednotlivých škol. Dále je také vypočítána nezaměstnanost u absolventů Vysoké školy ekonomické podle fakult. Navíc jsou přidány hodnoty průměrného hrubého měsíčního výdělku podle vzdělání se zaměřením na vysokoškolsky vzdělané podle odvětví. Celá práce se zabývá hodnotami pouze pro Českou republiku.
Analýza ISIS z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků
Mrázek, Štěpán ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Celá tato bakalářská práce se věnuje analýze Integrovaného studijního informačního systému používaného na Vysoké škole ekonomické v Praze. Jedná se o analýzu nikoliv celého systému, ale jen rozhraní z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků. První část práce se věnuje situaci na VŠE před zavedením současného ISIS a následně popisuje, jaké události vedly k jeho zavedení. V prostřední pasáži je popsáno uživatelské rozhraní v závislosti na přidělených pedagogických rolích. Závěrečná část práce obsahuje popis a výsledky dotazníku, který byl zaslán všem pedagogickým pracovníkům na Fakultě informatiky a statistiky. V závislosti na odpovědích jsou popsány hlavní připomínky pedagogů na funkcionalitu ISIS. Tato část práce také obsahuje problémy, které s používáním ISIS mají vyučující na Katedře matematiky.
Online zpřístupňování autorsky silně chráněných dokumentů knihovnou VŠE
Věříš, Ondřej ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Broďáni, Dušan (oponent)
V této práci nejprve naznačím, jaké výhody skýtá digitalizace výpůjčního fondu knihovny. Poté zanalyzuji zákonné podmínky online zpřístupňování autorsky chráněných dokumentů knihovnou VŠE a uvedu používané postupy technického zabezpečení práv autorů. Rozeberu nabízená softwarová řešení technického zabezpečení práv autorů a zvážím možnosti jejich implementace v knihovně VŠE.
Analýza podmínek týmové práce studentů VŠE
Holečková, Kamila ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V diplomové práci jsou popsány a analyzovány podmínky a průběh týmové práce studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Významnou část práce tvoří dotazníkové šetření, ve kterém byly zjišťovány názory, postoje a preference studentů VŠE související s týmovou prací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.